Zwroty i reklamacje
Rezygnacja z usługi
Klient ma prawo do rezygnacji z usługi najmu bez ponoszenia kosztów, jeżeli poinformuje o tym najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem najmu.
W przypadku rezygnacji na mniej niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia usługi, firma zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kwotą do 100% wartości zamówionej usługi.
Rezygnacja powinna zostać zgłoszona w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (e-mail).
Zwroty środków w przypadku skutecznej rezygnacji dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych na numer rachunku wskazany przez klienta.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące usługi najmu sprzętu należy zgłaszać w terminie 3 dni od daty zakończenia najmu.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
dane kontaktowe klienta (imię i nazwisko, e-mail, telefon),
datę i miejsce realizacji usługi,
opis problemu,
ewentualne zdjęcia dokumentujące nieprawidłowości.
Reklamacje należy kierować na adres e-mail: [tu wpisz adres e-mail].
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia klient zostanie poinformowany mailowo.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, klient może otrzymać:
zwrot części lub całości opłaty,
rabat na przyszłe usługi,
bezpłatne ponowne udostępnienie sprzętu (jeśli możliwe).
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
