Zawrat Sport

Rezygnacja z usługi

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z usługi najmu bez ponoszenia kosztów, jeżeli poinformuje o tym najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem najmu.

  2. W przypadku rezygnacji na mniej niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia usługi, firma zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kwotą do 100% wartości zamówionej usługi.

  3. Rezygnacja powinna zostać zgłoszona w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (e-mail).

  4. Zwroty środków w przypadku skutecznej rezygnacji dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych na numer rachunku wskazany przez klienta.

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące usługi najmu sprzętu należy zgłaszać w terminie 3 dni od daty zakończenia najmu.

  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

    • dane kontaktowe klienta (imię i nazwisko, e-mail, telefon),

    • datę i miejsce realizacji usługi,

    • opis problemu,

    • ewentualne zdjęcia dokumentujące nieprawidłowości.

  3. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: [tu wpisz adres e-mail].

  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia klient zostanie poinformowany mailowo.

  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, klient może otrzymać:

    • zwrot części lub całości opłaty,

    • rabat na przyszłe usługi,

    • bezpłatne ponowne udostępnienie sprzętu (jeśli możliwe).

  6. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.

Scroll to Top